CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 17, 2011

nape masih sakit!!!


nyut3..bekas gusi neh masih sakit..buat aku rasa macam nak marah..nak cakap dr gigi ni 'kurang cerdik'..nape buat kja ganass sgt..tapi kalau dia tak cerdik takkan dia jd Dr kan..tapi naperrr.....naperrr dr..gusi saya masih berlobang...huwaaa...ari ni da masuk 6 hari..tapi masih sakit..ubat tahan sakit tu pun abess da..tapi makan ubat tu pun cam imun je..huwaaa...sob..sobbb..takkan asyik nak MC je..so aku terpaksa tahankan..buat2 macam x sakit sedangkan nasik tu aku x kunyah hancur pun main telan jek..sian perut aku..huuuuu.....kalau la ku tahu begini sakitnya..sure aku tak p cabut..atau aku p je klinik private..(walaupun terpaksa kuar duit)..huuuu..

p/s: mesej buat doktor gigi tu-oiiii buat kja janganla ganas2..ingat enjin keta ke mulut aku ni ? mentang2 la bius n aku tak meraung...ko cabut ikut suka ko je..huuuuu.....sob2...

4 comments:

eT

kene p kat doktor yg bayar mahai sket la nih mas...
baru la ilang sakit sbb bayar mahal..huhu

aku la...

huuu..da cabut da et..ne sabo je la..kalau lom cabut ok la bayar mahai..huuuu

naimah

gigi mane yg ko cabut tu masita.?aku pun cadang nak gi cabut sume gigi aku yg xberkenaan.huwaa..tgh mngumpul kekuatan ja untuk gi cabut.hehe

aku la...

gigi geraham bongsu

Post a Comment