CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thirty Thirty in New York
Powered by Best Free Counters

Friday, July 6, 2012

our 1st customer is...cik mira

Tadaaaa...inilah dia pulut kuning dan rendang yang telah diorder oleh cik mira(my opismate) untuk besdey kawannye(tq mira sudi order)...dimasak oleh my chef(hubby saye..hehhe saya kurang pandai masak..tettt).2nd order untuk ahad ni..puan baiduri..harap2 beliau akan berpuas hati nanti...sesapa nak order leh le email ke nouriman82@yahoo.com..yang kawasan kelang atau shah alam je la ekk..hehehhe.sekian

8 comments:

iera

wah..bgsnyer..iera pn nak.hihi..tp irra kt tganu plak..

army4war

sedap sesangat... saja tukar angin makan pulut kuning untuk celebrate besday... asyik kek je kan.. idea guna pulut kuning ni terbukti praktikal.. perut kenyang hati gembira.. thx mas.. next time aku order lagi:D

aku la...

iera: takpe..pasbalik sini boleh order..kot la nak buat open house raya nanti..hik2

aku la...

mira: boleh2..hehheh pepandai je jawab padahal chef lain orang..kui2...

miezaniera

sedap2.. aku dh rasa..mmg trbaek ;)

aku la...

TQ miezaniera kerana mengorder dan memberi testimoni.hehhehe

HAIRE

wahh... boleh la nak order nanti nie... tapi rege berapa nie? ada harga kawang kawang ke? hee hee hee

http://www.hairekahfi.net/

aku la...

harga boleh runding..hehehe

Post a Comment