CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thirty Thirty in New York
Powered by Best Free Counters

Friday, November 16, 2012

KISAH SERAM DI PEJABAT TINGKAT ENAM..HUHUHU

hehehe saje je guna tajuk serem hari jumaat ni kan..alkisahnya semalam cuti awal muharram aku  buat OT kat opis..sampai kat opis ada lah lagi 3 orang member lain. dalam kul 1 lebih camtu 2 orang keluar.tinggal aku ngan member sorang lagi(along)-tempat duduk along belakang tempat aku..ada partition so dia x nampak aku.. tempat aku mengadap pintu masuk dari lif staf. terlindung skit ngan tiang. tetiba ada bunyik macam orang acces door tu(pintu tu kalau nak masuk kena ada access card) ..pastu aku tgok pintu tebukak tapi xde bunyi tapak kasut..so aku buat derk je..sambil tunggu orang tu muncul kat sebelah tiang terlindung tu..tapi....tunggu punya tunggu xde sesapa n aku tgok pintu kaca tu tutup balik..n x lama dengar bunyik lif.. aku dah telan air liur..sekali along dok panggil aku.."mas sapa masuk tu?"..huhu disebabkan takut aku diam jek x jawab soalan along..dengan harapan jangan la along ulang soalan tu..pastu kami diam sampai member sorang lagi tu masuk balik..huhu..aku x citer ngan sesapa..sampai la pagi nih bila opis dah ramai orang baru aku tanya along..perasan tak kisah tu..huhu rupanya along pon macam perasan xde orang masuk tapi bunyi access door tu bukak dia ingat aku bz sangat sampai tanak jawab soklan dia..padahal aku dah kecut perut waktu tu..huhu...aku dok pk wahai 'makhluk' kalau ko nak keluar masuk opis ni sukati ko la asalkan jangan la ko tunjuk rupa ko kat aku..huhu..sebelum ni pernah gak kena tapi x se-ekstrim petang khamis ni..setakat dengar2 bunyi pastu masa tu sorang2 boleh la kata sebab rasa takut sbb tu dengar..ni berdua tu.n dua2 dengar dan nampak..ni live depan mata pintu terbukak tapi xde orang..huhu seremm..apa pun kerja perlu disiapkan..hehehhe jangan biar hidup anda diselubungi misteri ....

3 comments:

miezaniera

huh..nasib aku tk dtg smlm mas..kalo tk..cukup 3 saksi leh panggil uncle seekers dtg menara ni hehehe

aku la...

hehehe ha rugi ko tak datang..live lagi

iera

huhuhuhuhu..seram sehh...mintak2 kejadian camtu tak kena kat iera.mintak jauh.....

Post a Comment