CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 4, 2010

Bila Allah tarik 1 nikmat

"Mana milik kita ,tidak ada milik kita..semua yang ada Allah yang punya..." terngiang2 aku lagu mana mlik kita yang di nyanyikan oleh kumpulan rabbani dan Arwah ustaz asri...

ye semua milik Allah ..takde milik kita..dan apa rasanya ditarik 1 nikmat yang Allah pinjam?..macam aku yang ketika ini x dengar sebelah telinga..(insyaAllah petang ni jika ada rezeki aku akan pi ke ENT nak buat check-up) aku rasa macam dunia ni agak sunyi sikit walaupun ada lagi sebelah telinga yang berfungsi..laki aku cakap kat aku pun aku asyik "haaaaa?!!!...apa bang?!.." adeiii..senget je rasa..bila waktu ni aku terpikir plak macamana agaknya kalau Allah uji Allah tarik semua nikmat yang ada? takutnya nak bayangkan..adakah iman akan terus tetap atau aku akan jadi berputus asa?..

harap2 biarlah aku tetap iman..
" Ya Allah tuhan yang membolak balikkan hati..tetapkanlah hatiku ini pada agamamu(Islam) dan Taat padamu.." aameen..





sekadar hiasan...ngeh..ngeh.ngeh

2 comments:

eT

betui3...
so, bersyukur la dgn nikmat yg ada skang nih...
xleh nk merungut je kan3...

adam tu yer..sweet bangat...

aku la...

HEHEH..tq3

Post a Comment