CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thirty Thirty in New York
Powered by Best Free Counters

Tuesday, January 4, 2011

ADAM DEMAM CAMPAK....



bermula 27 disember 2010 aku terpaksa cuti...pertama sebab adam demam pastu ari selasa 28 hb tu cuti lagi sebab cucu pengasuh kena demam campak..kununnya takut jangkit ke adam..pastu ari rabu 29 hb adam demam balik n ada ruam kat perut dia aku agak2 macam kena campak..pastu petang tu lepas hubby aku balik keja kami terus bawak adam pi klinik kat sek3 shah alam..dr tu kata ruam biasa n then suh p DEMC bhgn kecemasan untuk cek darah..takut2 kena denggi..then maghrib2 tu kami berkejar lak ke DEMC untuk cek darah..gedebuk gedebak..result keluar negatif pastu jumpa doktor kat situ dia pun kata ruam sebab badan adam panas sangat..pastu dia suh bg ubat..dengan berat hati aku bawak adam balik..kata dr kalau adam masih demam jugak kena masuk ward..aku sedey je pikir...

khamis pagi 30 hb adam masih demam...n aku tengok muka dia ada bintik2..pastu petang khamis tu aku tengok bintik2 tu makin banyak..dan kat kat badan pun dah banyak..dia asyik nangis je..kepala dia panas sangat..sekali lagi aku ngan abah adam bawak adam p klinik..kali ni kata dr confirm demam campak..dan xde ubat untuk penyakit ni..cuma kena tunggu ianya habis keluar..kali ni aku lega sikit sebab da confirm apa sakit dia..

31 hb..lepak kat umah je..jaga adam yang asyik merengek dan menangis..sedih tgok dia menangis aku pun menangis sekali..

1 hb malam tahun baru disambut di rumah saja..abah adam ajak pi i-city tapi aku x setuju sbb adam belum sembuh so abah adam dengan boringnya tgok tv je la...sian dia.
mak datang dari kampung..dia susah hati sbb aku asyik mengadu pasal adam je..dia nak tgok sendiri keadaan adam..

3 hb mak balik kampung semula meninggalkan pesan yang berkoyon2 baekk mak saya akan cuba ikut pesan mak..n aku mc ari ni..sbb x sihat setelah berhempas pulas menjaga adam..ekekek..so tido kat umah je la..

4 hb mc lagi sbb masih x sihat..batuk melarat..pi klinik dapat mc lagi..uhuk-uhuk

5 hb hari pertama bekerja untuk tahun baru ni..HAPPY NEW YEAR KENGKAWAN...heheh lambat skit wish

1 comments:

aku la...

tq ye

Post a Comment