CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 31, 2011

Chicken Pox

Chicken Pox atau Cacar Air...sakit..gatal..huhu..saya dapat MC 2 minggu..maaf kawan2 kalau ketiadaan saya di pejabat menyusahkan kamu..sape mau sakit?..saya tak mau..tapi dah kena..redha je la...ada tumbuh dalam kelopak mata...mungkin ada dalam mulut sbb nak makan sakit..huhu..pedihh..tahan..tahan..doakan la x kena kat muhammad adam ye...harap sangat x jangkit kat sape2...biar kena kat diri sendiri je
nak baca lebih
http://www.infosihat.gov.my/penyakit/Dewasa/ChickenPox.php

5 comments:

ZzamzZ

Baru nk buat appointmt hr ni nak cek skrin set..skl chicken pox da..hehe..nwy do take care of urself..semoga cpt sembuh...k la rest kt rumah leklok bley memanje ngn cik abe kt sane..lps ni kene pjj plak huhu..cm tetau je demam tu pilih hari ;D

eT

setahu aku chicken pox berjangkit...
jgn kn kt adam sudah...
cepat sembuh yer...

aku la...

tq kengkawan..den bercuti dikampung je..mintak mak tolong jaga adam..takut jangkit..alhamdulillah dah ok n x jangkitkan kat sesape...
zzamzz: heheh sori bos..x dijangka..abe x jadi PJJ sbb contract dia sambilan sepenuh masa sampai bulan oktober je..pastu x diserap jadi tetap..huhu..mudah2an ada rezeki yang lebih baik..

army4war

masita sudah kembali dengan mainan baru.... tora datang lagi!! kakakakakakaka

aku la...

caitt ko mira...

Post a Comment