CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 19, 2011

Bila Marah...

Bila marah..
Wajah berubah kaler dan rupa..
makin huduh..
Bila Marah..
Sanggup buat kerja bodoh...
sanggup memaki ..kalau tak berani nak luah dalam hati pun jadi..
Asal hati Puas..
Bila Marah..
Mau  orang yang di marah lenyap dari pandangan..
Mau orang di marah susah,
Mau kata yang buruk2
Mau buat Apa sahaja
Asal hati Puas...
Tapi..
Bila Marah dah reda..
Rasa rugi banyak masa sebab marah...
Rasa rugi sebab bnyak dosa masa marah..
Rasa rugi sebab banyak tenaga hilang sebab marah..
Sedangkan orang yang di marahi tak tau apa2..
Sedangkan orang yang di marahi tak rasa bersalah pon..
Sedangkan orang yang di marahi xde kesah pon
sedangkan orang yang di marahi dapat pahala kena maki..
kesian..
tapi apa nak buat menang Emosi dari Iman..
setan tolong gelakkan..kah..kah..kah..kesian..




    Moral of the story ...S.E.N.Y.UM. lah walaupun marah..huhu...
tenyum cikit....

3 comments:

eT

tetiba ada 2org budak zoro kt bawah tu...haha

aku la...

tu model blog hehehhehe

naimah

betul tu masita...huhuhu. mcmana nak kawal perasaan mrh.xboleh sbrla.lepas mrh mesti menyesal..

Post a Comment