CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 12, 2011

IBU MENYUSU TIDAK BOLEH DERMA DARAH

Hari ni kat bangunan opis saye..(tetiba skema kan) ada anjurkan program derma darah..pastu tgok2 buku darah last tahun 2006 ..pastu dengan semangat bekobar2 nak tambah koleksi  p la dgan ros kunun2 nak derma darah. Sampai je ada staf kat situ suh isi borang. (4 muka tau) .dah siap p timbang berat. 
saye: eh dik pakai kasut ke bukak kasut nak timbang nih
staf bertugas: pakai je
saye: ni leh tambah berat plak kang..
staf bertugas : heheheh
........
selesai suma p kaunter sebelah lak..haaaa..kat sini la kantoinya.
s-.tido 
j-(cukup), 
s-makan
j -(sudah),
s- (makan apa?-
j-Eh tu pun nak tau ke(nasik goreng))...
pastu cek tekanan darah..sekali tu mulut aku gatai tnya..
aku : kalau saya pnah masuk darah ,tapi dah setahun la tak pe kan..
staf :a'aa takpe ..bersalin ke 
aku :a'aa
staf: menyusu badan tak?
aku :menyusu ..malam jek
staf : menyusu tak boleh derma  la puan
aku: aiseh..malam je pon
staf : malam je pon x boleh puan. kalau puan nak derma kena berenti menyusu anak
aku: eh ade plak gitu..ok tq
uhhh kiciwa [tapi kalau niat pon da dapat pahala kan...hehehe bole gitu]. naik opis aku google nak tau kenapa ..jumpa la beberapa jawapan antaranya
sekian cerita ari nih..

0 comments:

Post a Comment