CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 6, 2011

INDAHNYA BILA BERAYA.....

INDAHNYA RAYA BERSAMA KELUARGA
Tahun 2010 ..ada orang ambikkan gambar
Tahun ni set timer kat kamera sbb xde orang nak suh ambikkan gambar
Tahun ni ahlinya short sorang..abang ipar saya takde dalam gambar sebab bergegas menziarahi ibunya yang kurang sihat...apa pun saya sangat gembira masih dipanjangkan umur dapat berkumpul begini..dalam keadaan abah dan mak yang semakin berusia dan sekali sekala tidak sihat..sedih tengok..yaAllah moga sehingga tahun depan dan tahun2 berikut  mereka masih dipanjangkan umur dan sihat..tgok anak2 buah pun dah membesar..ada yang dah pasang angan2 nak kawin..terasa pula saya dah berusia..huhu..semoga jalinan ukhwah antara kami sentiasa erat dan penuh kedamaian..aaminnn

6 comments:

iera

kak mas,apsal raya tahun ke dua akak n abg bob duk jauh2 nun disana?hehehhe

miezaniera

best kan bergambar ramai2 ngn family..setahun sekali baru la dpt kumpul sume kan mas...

Zefa NorAsmara

Meriah dan ceria.. :D

aku la...

iera: heheh sbb akak tolong set kamera..tak sempat nak lari dok sebelah abg bob..heheeh
mezaniera : betul3..sangat
kak zefa : tq kak

eT

haha..pesal dok jejauh tu??
meh3...kite gambar2 raya sesama..:)

aku la...

et:jom3

Post a Comment