CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thirty Thirty in New York
Powered by Best Free Counters

Monday, January 7, 2013

CINTA TERAKHIR

Dalam perjalanan p opis aku terdengar lagu ni kat ikim..bila diamati liriknya terjawablah sudah soalan aku yang x dapat dijawab oleh encik abang setiap kali aku tanya..Alhamdulillah..walaupun jawapan ni bukan dari mulut beliau aku anggapkan inilah jawapan yang sepatutnya...segalanya ketentuan tuhan


cinta terakhir-aiman

kau cinta pertamaku
kau cinta terakhirku
tiada apa yang bisa menafikan kasih kita
kau ayu dimataku

satu antara seribu
tiada tara di dunia
mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir


kau ayu dimataku
satu antara seribu
tiada tara di dunia
mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir


segalanya ketentuan tuhan...

mungkin kitakan berbeza haluan
berakhirnya cerita percintaan
segalanya ketentuan tuhan

mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir
mungkin kitakan berbeza haluan
berakhirnya cerita percintaan
segalanya...2x

mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir
mungkin kitakan berbeza haluan
berakhirnya cerita percintaan
segalanya ketentuan tuhan

segalanya ketentuan tuhan...

4 comments:

iera

wah..romantik gitu..hihihi..semoga ketentuan ini menjadi milik kita..

aku la...

hehehe..segalanya ketentuan tuhan..sedap suara dia..heheheh

aizuemi

hehe.. romantiknye rakanku ini..
anyway.. semoga cinta kalian kekal hingga ke syurga.. insyaAllah~

aku la...

aaaamiinnnn.tq aizumi..doa yang sama untuk anda dan suami juga

Post a Comment