CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 10, 2011

KALAULAH AKU BOLEH JADI SEPERTIMU

Bismillahirrahmanirrahim

aku cukup kagum dengan perjuangan dr harlina seronok tengok sumbangan dia pada masyarakat khususnya kaum wanita..aku pernah bercita-cita dan masih bercita-cita untuk menjadi sepertinya..tapi aku tak pandai macam dr harlina..aku nak ajar apa kat orang...aku nak derma banyak2 x de bnyak duit..gaji pun ciput je..keja pun programmer besa je..camana ye..ada sape2 leh bagi idea ke?..humm..kalau nak mengajar pun macam x de skill..nak jadi sukarelawan tapi ada baby..nak campak mana ...huuuu...humm sape2 ada pandangan tak? humm..takpe2...pk2..mana tau ada jalan.. insyaAllah aku akan usaha juga supaya dapat buat sesuatu untuk masyarakatku khususnya kaum wanita..insyaAllah

2 comments:

iera

jadilah diri sendiri.membantu tidak semestinya perlukan duit.Tuhan tahu kemampuan hambanya..jika mahu,macam2 cara kite boleh buat tetapi semuanya perlukan keikhlasan..hihihi

aku la...

humm..a'aa kan..betui2..

Post a Comment