CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 9, 2012

BERPADA ITU PENTING

Selepas lunch tadi naik le lif nak masuk opis balik..dalam lif tu ada lah seorang pelajar perempuan yang saiznya XXXL yang memakai pakaian saiz M .yang singkat  yang fesyen rambut yang x sesuai untuk wanita padaku..mungkin terpengaruh dengan noh hujan.....aduhai seram aku tengok..sedih pun ada..wahai puteriku..kenapalah kau sia-siakan usia mu dengan perkara seperti ini..alangkah indah jika kau tutup tubuhmu seperti yang sepatutnya..hormatilah guru mu kasihan dia mengajar mu dalam keadaan menelan air liur berkali-kali. bukan akak ni nak mengata tapi pada akak ni le fesyen kamu tu x sesuai dibumi malaysia ni..dengan adab kita orang timur..aduhai..Betullah orang kata orang yahudi ini nak menyesatkan umat islam antaranya melalui fesyen..hati2lah wahai adik-adikku diluar sana..letakkan lah sesuatu perkara pada yang hak..kesian tubuh kamu tu..hargailah ia semasa masih hidup ini. Semoga mahasiswi yang aku jumpa tadi mendapat petunjuk dari Allah sebelum terlambat..aaaminn

3 comments:

Sarah Syazwani

sini pun mcm2 fesyen..pelik dibuatnya..aku dlu pakai kemeja ng jeans je pun..

aku la...

tu la sarah..fesyen pepelik..sampai tak terpk ada gak orang nak pakai camtu g kuliah..

Emah...

kat bumi arau ni pun dh mcm2 pesyen duk ada..yg pkai tdung mcm letak towel kt kepala pn ada,tp syukurla brtudung.yg xpkai plak dgn style nya pulak.yg plg geram tgok yg pkai sluar ketat!ya amat..trgamak pkai cmtu gi kelas..ish xtaulah

Post a Comment